9. desember 2013

Fra Stian Morten Pettersen

Pressemelding:Starter eget humorbyrå

Tre av Norges mest profilerte komikere går sammen og starter eget byrå og management. Nils Ingar Aadne, Terje Sporsem og Dag Sørås er de største aksjonærene i det nyoppstartede selskapet iStage Entertainment AS. Med på eiersiden er også Stian Morten Pettersen. Fra lokaler i Myrens Verksted på Torshov i Oslo skal iStage Entertainment være et nytt management og produksjonsselskap for både etablerte artister og nye talenter. Alle de tre komikerne har tidligere vært en del av Stand Up Norge AS før de nå starter for seg selv. ”Vi er takknemlige for samarbeidet og tiden hos Stand Up Norge, men ønsker nå å forvalte karrierene videre gjennom eget selskap. Det blir en spennende tid fremover som vi ser frem til med iver og glede”, sierde tre komikerne I tillegg til å formidle artister kommer iStage Entertainment tilå produsere show og turnéer allerede fra 2014.” I tillegg til å stå på scenen selv gir det oss mye energiog glede å jobbe frem nye talenter og å hjelpe andre komikere med show og turnéer. Etter mange å i humorbransjen har vi fått mye kunnskap og erfaringer fra både på og bak scenen, og følte at tiden var moden for å stå på egne ben.” Istage har et hovedformål; levere god humor og masse glede!!

Stian Morten Pettersen blir ansatt som produsent og manager.

Nils Ingar Aadne blir styreleder.

For mer info eller forespørsel om intervju: