14. april 2009

Fra Standup

UMBILICAL BROTHERS – DON’T EXPLAIN

Latter på Aker Brygge (Hovedscenen)
Fredag 17. april, kl 21.30

Billettsalg på telefon: 23 11 88 00 / 815 33 133
Billettsalg på nett: www.latter.no / www.billettservice.no

AUSTRALSK HUMORSENSASJON FOR FØRSTE GANG I OSLO!

Se smakebiter fra Umbilical Brothers HER

Umbilical Brothers er den kritikerroste australske humor-duoen, David Collins og Shane Dundas, som har spesialisert seg på imponerende vokale lydeffekter, grenseløs mimikk og hysterisk deilig  galskap. Komikerne har etter hvert blitt en av Australias største humoreksportartikler og nå har turen endelig kommet til Oslo.  Foruten å ha reist verden rundt med forestillingene sine på teatre og humorfestivaler, så har de også utallige TV-opptredener bak seg, bl.a. ”The Late Show with David Letterman” og ”The Tonight Show with Jay Leno”.

Da The Umbilical Brothers gjestet Humorfestivalen i Stavanger gav Elisabeth Bie i Stavanger Aftenblad forestillingen terningkast seks og skrev:

"Jeg kan ikke huske sist jeg ble så herlig imponert av noen som av disse to geniale skojarene. Fortsatt tror jeg nesten ikke at jeg hørte og så det jeg faktisk hørte og så. Det må oppleves!

Begrenset antall billetter - så her gjelder det å være raskt ute med å skaffe seg billetter!

Dagen etter forestillingen på Latter kan man også oppleve duoen på ”Artist Galla” på TV2 – som er til inntekt for Røde Fjær-aksjonen. Direktesendingen starter kl 21.40.

Den 29. april er det samtidig DVD-release i Skandinavia på den kritikerroste forestillingen ”Umbilical Brothers – Speedmouse”.

Ta kontakt med undertegnede eller Stand Up Norge AS på telefon 23 11 88 20 for ytterligere informasjon eller ønsker å gjøre en intervjuavtale / pressebilletter.
Se vedlagt bilder.

Vi hadde satt pris på om dere kan oppdatere arrangementsoversiktene deres med disse opplysningene.

Med ønske om en fortsatt morsom dag!

Rune Viken

Dir.: 23 11 88 23