3. juni 2011

NISS

Velkommen på premierer 1. juni! NISS inviterer til to forestillinger i perioden 1. -7. juni

PEER GYNT
Lokalene til Christiania Teater står klare for NISS sine skuespillerstudenter og Ibsens eventyrlige Peer Gynt.

135 år etter urpremieren på samme scene får vi nå oppleve det evig aktuelle stykket i Bente Laviks regi når fem utdanninger ved NISS setter opp sin versjon av den folkekjære historien om Peer Gynt, ofte omtalt som Norges mest kjente teaterstykke.

Ønsker du å se hva som spirer av unge, lovende skuespillertalenter, ta turen til Christiania teater og se NISS-studentenes avsluttende forestilling!

Tredje og første klasse ved Skuespillerutdanningen.
Forestillingen vises 1.-7.juni kl.19.00, 4. og 5. Juni kl. 13.00 og 19.00. Christiania teater, Stortingsgata 16 Oslo
@LICE I ÜNDERLAND
Se hva som skjer når Alice kommer til Ünderland i Mads Jørgensens gjendiktning av historien om Alice i eventyrland.

Fem utdanninger på NISS setter sammen med regissør Mads Jørgensen opp sin versjon av fortellingen om Alice. Forestillingen er en rå versjon av ditt kanskje verste mareritt, undertrykte følelser og drømmer.

Har du noen gang drømt at du er i et selskap, for så å oppdage at du er naken? Har du noen gang opplevd følelsen av at du ikke passer helt inn? Eller at ting rundt deg ikke er som de burde være, men at du ikke helt klarer å sette fingeren på hva som skurrer?

Andre klasse ved Skuespillerutdanningen.
Forestillingen vises 1.-7.juni kl. 21.30

Hjertelig velkommen! Ta kontakt for reservasjon av billetter

Janne Veirud ¦ Markedsføringsansvarlig
NISS - Nordisk Institutt for Scene og Studio AS